Notificare de Confidenţialitate

1.   Ce ne trebuie

Politica noastră privind protecția datelor cu caracter personal guvernează utilizarea și stocarea datelor dvs. Puteți vedea Politica noastră privind protecția datelor cu caracter personal la https://rapidcredit.ro/politica-de-confidentialitate/

RAPID CREDIT IFN S.A. este un Operator al datelor cu caracter personal pe care dvs. (persoana vizată) ni le furnizați. Colectăm următoarele tipuri de date cu caracter personale de la dvs.:

  • Date de identitate care, includ, in masura in care se aplica: nume si prenume, CNP, sex, data si loc de nastere, cetatenia, seria, numarul si valabilitatea documentului de identitate;
  • Date de contact care, includ, in masura in care se aplica: rezidenta, adresa de domiciliu/resedinta, adresa de email si numerele de telefon.
  • Date referitoare la viata profesionala care, includ, in masura in care se aplica: profesie/ocupatie; locul de munca; pozitie/post; vechime in munca; participatia in entitati juridice private de la care obtineti venituri; studii/educatie/titulatura; domenii profesionale de activitate, calitatea Dvs. de persoana expusa public sau nu, astfel cum aceasta notiune este definita de legislatia in vigoare;
  • Date despre viata (situatia) familiala care, includ, in masura in care se aplica: stare civila, numarul membrilor familiei sau a altor persoane pe care le aveti in intretinere, relatii de rudenie sau de asociere cu persoane expuse public;
  • Date financiare care, includ, in masura in care se aplica: contul bancar; date despre venitul Dvs., date despre relatiile contractuale pe care le aveti cu alte institutii de credit sau institutii financiare nebancare, precum si orice alte informatii ce cu privire la actuali/potentiali creditori ai Dumneavoastra.
  • Date despre tranzactii care, includ, in masura in care se aplica: detalii despre platile catre si de la Dvs., precum si alte detalii despre produsele si serviciile pe care le-ati achizitionat de la noi.
  • Date referitoare la bunuri care, includ, in masura in care se aplica: informatii de identificare si detalii tehnice despre: bunurile imobile (adresa; suprafata; compartimentare; planse fotografice; valoare de piata; istoric dobandire drept de proprietate; sarcini inscrise asupra dreptului de proprietate etc.); bunuri mobile – autovehicule (marca, model, numar inmatriculare, serie sasiu, serie motor, detalii tehnice; valoare de piata; istoric dobandire drept de proprietate; sarcini inscrise asupra dreptului de proprietate etc.)
  • Date profil care, in general, in masura in care se aplica: achizitiile sau comenzile facute de societate, interesele, preferintele, feedback-ul si raspunsurile la sondajele efectuate.
  • Date publicitare/marketing si comunicatii care, includ, in masura in care se aplica: preferintele dumneavoastra in primirea de comunicari publicitare/marketing de la noi si de la terti, precum si preferintele de comunicare..

2.  De ce ne trebuie

Avem nevoie de datele dvs. cu caracter personal pentru a vă oferi următoarele servicii:

  • permite utilizarea Site-ul și/sau Serviciile noastre și pentru a furniza servicii conexe
  • vă trimite informații și pentru a vă satisface cerințele
  • efectua analize statistice și pentru a dezvolta Site-ul și Serviciile noastre

 

3.  Ce fecem cu acestea

Datele dvs. cu caracter personal sunt prelucrate în cadrul sediilor secundare ale societatii (Mun.Constanta, Str. Rascoalei 1907, Nr. 17, colt cu Str. Stefan cel Mare, judetul Constanta, Municipiul Iasi, str. Soseaua Pacurari, Nr. 53, bl. 547, Tronson II, Parter, jud. Iasi, Municipiul Bucuresti, Calea Mosilor, Nr. 225, bloc 33-35, parter, sector 2) localizate în Romania. Găzduirea și stocarea datelor dvs. are loc în cadrul sediului social al societatii situat in Municipiul Constanta, Str.Interioara 2, Nr.2, Cladirea C2, Biroul nr.2, Judetul Constanta, care se află în Romania.

Nici un furnizor terț nu are acces la datele dvs., cu excepția cazului în care acest lucru este prevăzut de lege.

4.  Cât timp le păstrăm

În conformitate cu legea Legii nr.677/2001, RGPD(UE) nr.679/2016 suntem obligați să păstrăm documentele dvs. pentru 10 ani în conformitate cu Politica de păstrare a datelor. După această perioadă, datele dvs. personale vor fi distruse ireversibil. Toate datele cu caracter personal deținute de noi pentru notificările de marketing și de actualizare a serviciului vor fi păstrate de noi până în momentul în care ne veți anunța că nu mai doriți să primiți aceste informații. https://rapidcredit.ro/politica-de-confidentialitate/ pentru mai multe informații despre programul nostru de păstrare a datelor cu caracter personal.

5.  Care sunt drepturile dumneavoastră?

În cazul în care considerați că datele cu caracter personal pe care le deținem sunt incorecte sau incomplete, aveți posibilitatea de a solicita să vedeți aceste informații, să le rectificați sau să le ștergeți. Vă rugăm să ne contactați prin Formularul de cerere de acces pentru persoana vizată.

În cazul în care doriți să vă plângeți de modul în care au fost tratate datele dvs. personale, vă rugăm să contactați  Ofiţerul de Protecţie a Datelor  la dpo@rapidcredit.ro  sau în scris la adresa Municipiul Constanta, Str.Interioara 2, Nr.2, Cladirea C2, Biroul nr.2, Judetul Constanta. DPO-ul nostru va analiza plângerea dvs. și va lucra împreună cu dvs. pentru a rezolva problema.

Dacă în continuare consideraţi că datele dvs. cu caracter personal nu au fost tratate corespunzător în conformitate cu legea, puteți contacta Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal și să depuneți o plângere la aceasta.